Ofte stilte spørsmål

Har min ordre gått igjennom?

Du får en ordrebekreftelse på e-post så fort kjøpet ditt har blitt godkjent.

Er min bestilling sendt?

Så fort bestillingen din er behandlet, sender vi en kvittering på e-post som bekreftet at varene er på vei.

Kan jeg reservere et produkt?

Nei, man kan ikke reservere et produkt. Du må gjennomføre kjøpet for å være sikker.

Vi tar følgende forbehold.
  • Varen kan være utsolgt.
  • Skrivefeil
  • Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk
Hvor er bestillingen min?

Kvitteringen vi sender deg inneholder et sporingsnummer, slik at du kan følge med på pakken din underveis.

Kan jeg endre min bestilling?

Vi kan endre eller fjerne varer fra din ordre om den ikke har rukket og blitt behandlet av vårt lager.

Jeg savner ordrebekreftelsen

Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelse på mail innen kort tid etter du har bekreftet din bestilling, kan det ha oppstått en feil med ditt kjøp og vi ber deg ta kontakt med kundeservice på mail: post@dfu.no

Vær oppmerksom på at mail kan havne i spam-filteret, sjekk gjerne søppelposten.

Hva koster frakt?

Vi har gratis frakt for kjøp over 1000,- Kjøp under 1000,- kommer frakt tillegg på 99,-

Leveringstid?

Leveringen tar normalt mellom 1-4 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss.

Ved bestillingsvarer kan leveringstiden variere. Dette vil bli opplyst om i ordren.

Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil du bli belastet med et gebyr på returporto.

Kan varer hentes i butikken?

Du kan hente ordren din gratis i butikken. Du har motta en e-post med et ordrenummer som du oppgir i kassen når du henter pakken din.

Vi sender ut SMS når pakken er klar for henting. Vær oppmerksom på at du ikke kan hente ut bestillingen din før du har fått SMS bekreftelse på at pakken er klar til å hentes.

For henting i butikk starter angreretten å løpe 5 virkedager etter at bestillingen blir registrert og du får beskjed om at pakken er klar for henting. Blir du forhindret fra å hente pakken, ta kontakt.

Fås varen i flere varianter enn det som vises på nettsiden?

Vi har ofte mange møbler i flere utførelser enn de vi viser på hjemmesiden. Men for å gjøre valget ditt enklere, har vi håndplukket et utvalg av våre designfavoritter. Hvis du savner noe, vil vi hjelpe deg med å finne det du leter etter.

Kontakt oss på post@dfu.no og vi vil hjelpe deg.

Kan dere hjelpe meg med reservedeler og tilbehør?

Vi vil gjøre vårt beste for å kunne imøtekomme dine ønsker.

Vennligst send:

  • Kvittering
  • Merke
  • Produktnavn
  • Modellbetegnelse (gjerne send bilde av produktet)
  • Omtrentlig kjøpsdato og kjøpested.

Send informasjonen på e-post post@dfu.no. og skriv «reservedeler» i tittellinjen.

Selger dere ekte varer?

Ja, vi er autoriserte forhandlere av alle merker vi selger. Mer om hva det innebærer kan du lese her <- link

Hvor lang tid er garantien på produktet mitt?

Alle varene vi selger dekkes av en garanti som utstedes fra produsenten. Garantiperioden varierer mellom forskjellige produkter og merker, men er alltid minimum 5 år.

Kontakt oss på post@dfu.no hvis du har spørsmål som gjelder garantien på en spesifikk vare.

Hva betyr lagervare?

En lagervare er en vare som er på sentrallageret vår butikk eller lager på Magnar Eikeland, Sola. En lagervare sendes så raskt som mulig.